Seo-Experti.cz | Optimalizace e-shopu
Správná optimalizace e-shopu je jeden z nejdůležitějších klíčových aspektů funkčního a také vydělávajícího e-shopu. Správná optimalizace e-shopu nejsou jen Meta tady, ale také kvalitní kontextové články a unikátní odkazy.
optimalizace e-shopu, optimalizace eshopu, správná optimalizace e-shopu, seo eshopu
137
page,page-id-137,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,
 

Správná optimalizace eshopu

Správná optimalizace eshopu patří mezi jednu z nejsložitějších záležitostí vůbec. Pro opravdu kvalitní optimalizace eshopu již nestačí pouze vyplnit Meta popisky jako tomu bylo dříve. Díky již velkému množství konkurence a  e-shopů které přibývají každým dnem, se i nároky na kvalitní optimalizace eshopu zvyšují a dosažení TOP pozic je těžší a těžší i na samotný název produktu.

Jak probíhá taková optimalizace eshopu?

V první řadě jsou velmi důležité informace z Google Analytics & či jiných podrobných měřících zařízení. Ze získaných dat se dá velmi dobře zjistit, na jaké klíčové slova a vyhledávané fráze či spojení se k Vám klienti dostali a co je zajímalo. Na základě Vašich SEO požadavků a sesbíraných dat z Google Anyltics se dá velmi efektivně nastavit budoucí optimalizace eshopu.

 

Jak probíhá optimalizace eshopu ve Fázi 1?

1) Vyplnění základních Meta Tagů – zde se určí pod jakými dotazy a klíčovými slovy by měl být produkt ve vyhledávačích dohledatelný a následně se upraví základní SEO prvky.

2) Originální kontextové (copywritte) texty – Texty, texty a zase texty, nejdůležitější a nejklíčovější část Vaší optimalizace eshopu jsou správně napsané, sémanticky vyladěné a optimalizačně upravené texty. Nepodceňujte tento bod, vrátí se Vám to velmi rychle v podobě kvalitní kontextové optimalizace.

3) Správná velikost obrázků, CSS, Java atp. – Velikost nahrávaného obrázku rozhoduje o rychlosti načítání produktové stránky a rychlostního hodnocení které získáte od Google. Pro zjištění jak rychle se Váš eshop načítá, doporučujeme využít nekomerční online soft GTMetrix, v případě že Vám hodnocení rychlosti vyjde horší jako B, je na čase nás urychleně kontaktovat a zachránit co se dá.

4) Správné pojmenování obrázků – Ano, i název a správné pojmenování obrázků hraje svou roli v optimalizaci, Google zobrazuje výsledky i jako obrázky a spousta lidí hledá produkty dle obrázků. Věřte nám, že Váš produkt pod označením IMG24032014 nikdo opravdu nenajde. :), také se teď díváte na pojmenování Vašich obrázků na eshopu?

Toto jsou 4 naprosto základní body, které by Vám měli pomoci k lepším výsledkům. Ve skutečnosti je těchto bodů více jak 35.

 

Optimaliace eshopu Fáze 2. – Grafický vizuál

V druhé fázi optimalizace eshopu je důležité, se zaměřit detailně na grafiku & emoce. Neboť to co nejvíce prodává, je profesionální grafika & emoce, které v klientovi vyvoláte. Vyvoláte li potřebu koupě Vašeho produktu pomocí grafických a emočních nástrojů, máte vyhráno. Vytvořte bannery které zaujmou oko, cenovky které lákají ke koupi a košík který láká ke zmáčknutí. Přesvědčte klienta pomocí pár grafických ikonek, že produkt který si prohlíží splňuje ty jeho nejnáročnější představy a požadavky.

Důležité aspekty grafické optimalizace eshopu:

1) Barevné sladění a čistota eshopu – Grafická čistota a celkové sladění eshopu hrají velmi důležitý efekt při rozhodování klienta o místě nákupu. Přehledné menu, jednoduché a efektivní filtry,  celková vizuální přehlednost a srozumitelnost podávaných informací je rozhodně výkonnější a působí profesionálnějším dojmem, než-li barevný kolotoč. To že se e-shop libí Vám, neznamená že se líbí ostatním. Nechte si od nás vypracovat profesionální posudek na  sladění, základní orientaci a rychlou navigaci v eshopu.

 2) Barvy u rozhodujících prvků - Opravdu si myslíte že mít červené tlačítko košíku je v pořádku? Myslíte si, že pokud ceny zobrazujete červeně či černě, že to nepůsobí na mnohé z nás jako podvědomá stopka? Vyzkoušeli jste co udělá zelené tlačítko nákupního košíku či nezávazné poptávky s Vašim konverzním poměrem? Přemýšleli jste někdy nad tím, jak barvy na Vaše klienty působí? Co příliš malé náhledy výrobků v kategoriích? Nemáte příliš mnoho nalepených produktů na sebe? nepůsobí to stísněným dojmem?

3) Kontaktní prvky - Obzvláště velký důraz věnujte kontaktním prvkům a navigaci Vaší prezentace či e-shopu. Z detailního měření cca 500 našich klientů jsme zjistili, že 97% lidí kouká na kontaktní údaje Vaší společnosti. Zjišťují, zda-li poskytujete podporu na telefonu, helpdesk, emailovou podporu, zda-li máte servisní oddělení a mnohem více.

 

Optimalizace eshopu fáze 3. – Sdělování & produktové informace

 

 

 

Další nedílnou součástí profesionálně nastaveného a optimalizačně vyladěného eshopu je tzv. měření konverzí, chcete-li mít kompletní přehled nad investovanými financemi a zisky, které Váš e-shop tvoří.